Queen of mekáč

14:14




Vsadím se, že se většina z vás pozastavila na názvu článku. Tenhle název se nebude líbit odpůrcům angličtiny a ani odpůrcům češtiny. 
Zamilují si ho ti, co jim nevadí a nebo milujou anlickočeštinu a nebo češtinoangličtinu. 
Ve svý podstatě je to úplně jedno. Ten název tu totiž je a vy ho nemáte jak změnit. 

•••

Nejdřív jsem uvažovala jak začít psát tenhle článek. Mazala jsem a přidávala myšlenky.
Nejdřív mě napadlo, že bych mohla začít omluvou za mojí neaktivitu a potom se to ztratilo. Řekla jsem si, že vedení blogu není povinnost a že psaní článků by měla být radost. 

Proto jsem se rozhodla psát teď. 
Je pravdou, že mám v plánu změnit svůj styl psaní. Taky je pravdou, že v poslední době nemám moc času a taky je pravda, že v mekáči toho s ním opravdu hodně a jsem tak skoro furt.

•••

Dlouho jsem hledala nějaký námět k tomu o čem psát. Námětů bylo víc než dost. Až to nakonec vyhrálo takový to povídání. 
Neříkám, že třeba nebudou outfity nebo tak. 

V poslední době se stalo dost věcí, které mě nějakým způsobem posunuli o krok dál. Bylo toho hodně a proto, že jsem kamarádské povahy, tak chci začít jinak.

•••

Rozhodla jsem se, že z tohoto blogu vykouzlím něco hezkýho. Něco, co vás bude inspirovat. Něco, co pro vás bude přínosem. Něco, co vám vykouzlí úsměv na tváři. Něco, co vám dodá sebevědomí. A taky něco, co vás bude bavit.

A i když název článku neodpovídá úplně obsahu, tak věrte, že další názvy již obsahu odpovídat budou. 

•••

Jo a taky jsem dostala psací náladu, takže už teď píšu další články. 😆




Zatím se tu mějte. Nahoďte úsměv a běžte ven, když je to jaro a teploty nesahají pod nulu.


       Lucie.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe