Co ta kniha?

17:42







Pokud mě sleduješ už nějaký ten pátek, tak pravděpodobně víš, že něco tvořím. Když zapomenu na hromadu nedokončených článků (protože furt nevím jak je dopsat), nedokreslených obrázků (protože ne vždycky mám náladu něco čmárat) a dalších věcí, tak tu je pouze jedna.
Tou jednou věcí je knížka. Vlastní knížka, která už pomalu ale jistě vykukuje a snaží se dostat na svět.

No a o tom vlastně budeme dneska kecat..

•••

Nápad napsat vlastní knížku mi proběhl hlavou už v nějakých 12 letech. Byl to takovej ten nápad typu: ,,Nudím se, tak napíšu knížku." V tom věku jsem si myslela, že to bude hračka. No jenže..
Čas utíkal, já rostla a s přibívajícím věkem se mi do života připletly další a další povinnosti.
Jenže já se nevzdala a už od toho věku všude vyprávěla jak napíšu knihu. Čekala jsem až ten čas fakt příjde sám od sebe. A ten čas přišel.

Už letos se na knihu můžete těšit. A dokonce už vím i datum..



•••

12.srpna 2017


Na tenhle den si všichni nastavte upozornění. Bude to významný a velký, no a taky trochu dospělý.
Nejen, že tímto dnem výjde kniha, ale i já zestárnu (zase). Budu dospělá, teda aspoň papírově.
Zajímavý je, že na ten den neplánuju žádnou oslavu a ani nic podobnýho.


••••

Teď by bylo dobrý, kdybych příblížila obsah knihy.



Je to knížka jako každá jiná, ale přece jen je jiná.
Kapitoly v ní jsou, ale nenavazují na sebe.
Knihu můžete číst od začátku, prostředku a nebo od zadu
Celá se táhne v čistě myšlenkovém, názorovém, pocitovém a vlastně i citovém duchu.
V knize máte možnost poznat mě z jiné stránky, zavzpomínat, plánovat a snít.
Doplňkem knihy jsou citáty od různých lidi, kteří mě samotnou motivovali a stále motivují.


Pro ty, co mě znají z planety jménem Twitter a pod úplně jiným jménem:
To, co se mi nevešlo do 140 znaků jsem hodila na papír a udělala z toho knížku.


••••

Když tady o tom tak uvažuju, tak bych vlastně nějakou tu oslavu udělat mohla. Sice nevím jak moc velkou, ale to neva.



Hlavní je, že knížka bude. A já vlastně taky.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe