Blondýna vs. brunetka

11:42


 



Je únor a tím pádem máme všichni po zkouškovém období. Všichni z vás se teď připravují na další období testů. Já jsem teď vyjímka, ale o tom až jindy.



Myslím, že drtivou většinu z vás překvapil název tohoto článku a taky myslím, že vás překvapím až vám ten ''název'' odůvodním.

••••

Každý kdo čte můj blog už nějakou dobu, tak ví, že moje původní barva vlasů je hnědá. A taky ví, že jsem se přebarvila na blond. Tím pádem mě snad všichni na tomhle blogu znají jako blondýnu, no a o to jde.


23.ledna 2017 jsem se proměnila na brunetu. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak. 
Po dlouhém přemlouvání jsem do toho praštila a nechala svoje blonďatý háro změnit na hnědý. 
Pamatuju si ještě na tu dobu, kdy jsem říkala jak se nikdy nevrátím ke svojí původní barvě. No, co si budem. Už mi došla trpělivost na pravidelně dobarvování. 


••••

Je mi jasné, že si mě asi drtivá většina z vás nedokáže představit s hnědými vlasy. Proto jsem si pro vás připravila několik fotek pro porovnání..


Nejdřív začneme s blondýnou a taky jí tímto dáme poslední sbohem (mrk, mrk)



 

  




A teď přišel čas na to seznámit vás s brunetou. 
Tak na 3? Raz - dva - tři


 


 






••••

Tímhle bych to ukončila.

Mějte se krásně.


                                                               Lucie.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe