JEDNOU SEŠ NAHOŘE A JEDNOU JEŠTĚ VÝŠ..

16:34




Je podzim což znamená, že nastává období kdy ležíte v posteli s čajem a přemýšlíte o tom proč něco tak je a nebo není. Tím pádem vám klesne nálada na bod mrazu a vy si příjdete tak nějak zbyteční. Věřte mi, znám to i já. A vlastně kvůli tomu vznikl i tohle veledílo (čtěte: článek).

Ať už je to zvláštní nebo ne, tak tenhle článek jsem se rozhodla napsat po tom, co jsem o sobě pochybovala a říkala si, že nic nemá cenu. A vzhledem k tomu, že jsem občas trošku sobecká a sebestředná jsem si řekla: „Seš tu proto, abys něco dokázala, tak se seber a ukaž že seš tu.“ .

Teď se asi ptáte proč zrovna úvodní fotka je z hračkářství, no a to je přesně ono.
Schválně jsem vybrala fotku ze dne, kdy jsem měla úsměv na tváři a taky z prostředí, které mě samotnou dává takový pocit štěstí. Ano je to tak, sice mi pomalu ale jistě táhne na 18, ale i tak je právě Hamleys hračkářství v Praze moje oblíbené místo a o to jde.

Nechci, aby jste po tomto článku byli smutní, takže si teď rychle vybavte nějaké místo, činnost  nebo cokoliv co vám dává pocit štěstí. Je jedno jestli to bude postel, oblíbená kavárna a nebo třeba jízda vlakem za svýma kamarádama. Vybavte si to, vzpomeňte si na různé okamžiky spojené s místem, činností nebo vlastně čímkoliv a usmějte se.

Úsměv je jedna z mála krásných věcí, které jsou zadarmo a co je zadarmo, tak toho se musí využít na maximum.



 

You Might Also Like

2 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe