birthday girl

8:22



Je to tady. Den na který čekám rok co rok, abych mohla říci ''jo, dneska je mi o ten rok víc než včera''.

Dnešním dnem je mi oficiálně 17 let.

Je to šílený, když si uvědomíte, že blog (chcete-li web) na kterém se teď nacházíte byl založeným mým ''já'', kterému v té době bylo pouze 13 let.
☺ ☺ ☺ 

Když se teda dnes mohu označit za tu ''birthday girl'' tak jsem si pro vás připravila souhrn mých zlomových bodů teď už v mém minulém věku a také souhrn toho co blogu a vám přinese číslo 17.


Takže, jdeme na to?


♦ body zlomu ♦
- každý zažije co, co ho jakoby zlomí i třeba na delší dobu a tím přispěje tím k nějaké změně.
U mě tomu nebylo jinak.

První věc o které mohu říci, že mě změnila a posunula dál byla střední škola a s ní i můj nástup mezi nové lidi. Změnila mě tak, že jsem si zvykla vstávat okolo páté hodiny ráno a také na náladovost počasí. Také mi už nedělá problém mluvit s někým náhodným a tím pádem poznávat nové lidi, což bylo například před rokem a pro mě zcela nemožné.

Druhá věc co mě změnila takovým způsobem, který si dokáže představit pouze ten co to zažil je tragická ztráta mé sestry.


. . . pokračujeme dál

♦ věk 17 - co přinese nebo odnese? ♦-  rok je strašně dlouhá doba a nebyla bych to já, kdybych něco neudělal ať už dobře nebo špatně.

Co teda vlastně to číslo 17 přinese?
1) Už je to delší doba co pracuji na své knížce a v tomto roce jí chci dovést k finální podobě. Pokud se ptáte na to, když se knížka ''narodí'', tak datum jejího narození je přesně za rok v tento den.
2) Oslava narozenin toho blogu, kterou bych už ráda spojila s osobním setkáním. Takže jenom vy, já a nějaký to přežírání.
3) Finální změna vzhledu blogu o které uvažuji už převážně dlouho.

A co odnese? No vlastně nic. Já tu pořád budu a nápady na články budou nadšeně po mém boku.
 

☺ ☺ ☺

Dřív než se dostanu k závěru, tak jsem zde pro vás vybrala alespoň pár fotek, které já označuji za ty ''dobré a povedené''.




Tímto se s vámi loučím a také zahajuji moje roční žití s číslem 17.

Mějte se krásně, nabírejte síly a hlavně si ty poslední 2 týdny prázdnin užijte na plný pecky.




You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe