Ahoj Ježíšku..

18:22







Do dneška nevím jak vypadáš a rodiče mi i přes můj věk stále cpou do hlavy tvojí existenci..

Ano, byla řeč o Ježíškovi. A ano, skutečně mi rodiče říkají, že existuje i přesto, že mi táhne na 18 let.
Navíc se Štědrý den pomalu (no teda spíš celkem rychle) blíží a ačkoliv jsem na to měla v podstatě celý rok, tak mám zatím pouze dva dárky. Dva dárky, které jsou pro mého přítele (applause, i já si někoho našla, konečně, ale o tom až jindy).

 Důvodem  pro nedostatek dárků je hned několik a to, že buď:
a) se mi něco líbí - ale nemám na to peníze
b) něco se mi nelíbí - ale peníze na to mám
c) mám pocit, že by se to líbilo osobě pro kterou by ta věc byla určená - opět, jsem bez peněz
d) mám pocit, že by se to nelíbilo osobě pro kterou by ta věc byla určená - opět, měla bych na to peníze

♣ ♣ ♣ 

No a takhle nějak vypadá vybírání dárků a já. Také jsem spíš ten typ, který radši nakupuje přes eshopy, protože hromady lidí v obchodech nebo nákupních centrech nejsou zrovna moje parketa.  


A aby jste si nemysleli, tak tenhle článek nepíšu proto, abych si tady stěžovala. Opravdu ne, i když to tak vypadá - to uznávám. 


♣ ♣ ♣


Důvodem proč sem po dlouhé době píšu je to, že mi to blogování nějakým způsobem chybí a ráda bych se k němu vrátila. Ovšem je mi úplně jasné, že jsem zhruba většinu čtenářů ztratila právě tou mojí neaktivitou, ale pojďme to zkusit znovu.


♣ ♣ ♣


Říkala jsem si, že bych tento blog pojala tak trošku jinak. Trošku elegantně, trošku rebelsky, trošku pohodlně a trošku barevně i když občas i černobíle.

Vždycky se mi líbilo jak holky fotí svoje outfity a píšou o tom, jenže jsem přišla na to, že bych na to focení neměla čas. Proto jsem se rozhodla pro psaní lifestylu, takovýho toho holčičího stěžování, zážitků, situací, předělávání věcí na jiný způsob.
Každopádně ať bude jakkoliv, tak tento blog zůstane naživu. 

♣ ♣ ♣


Mám v plánu pozměnit i vzhled od hlavy až k patě a nebo ho alespoň zkrášlit. 

Teď už v podstatě nevím co bych vám dál řekla, protože všechno co se stalo i nestalo mám v plánu napsat do několika článků, které se budou střídat samozřejmě s ostatními, protože stereotyp je nuda.

A taky nezapomeňte sledovat můj IG (@l.milfortova) a SNAPCHAT (@luciemilfortova), protože tam je toho asi nejvíc.
♣ ♣ ♣



Doufám, že si užíváte počasí a také poslední dní roku zakončených číslem 16.

Mějte se krásně, skládejte básně.

Lucie. 
♣ ♣ ♣


You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe