SUMMER 2016 ☼

9:53




* teploty přesahující 20 stupňů Celsia, bazény napuštěny, úsměvy na tvářích, sluníčko na obloze, hromady bavících se lidí, fesťáky, odlety na dovolenou, skvělá nálada, spousta zmrzliny a hlavně žádný stres *





Ano je to tu. Konečně pro nás studenty prošlo něco jako boží smilování - letní prázdniny. Už nemusíme řešit jestli je pondělí nebo pátek a jestli náhodou dneska nepíšeme z těch rovnic co jsme brali před týdnem.

Uběhlo už 7 dní, tím pádem máme za sebou první týden prázdnin (fíha, strašně to utíká že?). Někteří z nás sice školní rok ukončili dříve než 30.června , no ale nevadí.

Většina z vás asi teď leží někde u moře a užívá si sluníčka. Nicméně já se teď sluníčku vyhýbám, jelikož po návštěvě koupaliště vypadám jak pečené kuře. Měla jsem v plánu vypadat jak čokoláda, ale nějak se mi to vymklo kontrole.. Takže poslední 2 dny se válím v posteli, čtu knížku nebo koukám na filmy na které jsem se přes ten (dlouhýý) rok kouknout nestihla a nabírám síly na následující dny,

Myslím, že někde jsem už psala aspoň malou zmínku o tom, jak ráda poznávám nová místa a přesně proto jsem se rozhodla, že vytáhnu svojí mamku někam ''ven''.
Přes rok na sebe nemá moc času a tak právě tuto sobotu vyrážíme do Poděbrad na výstavu ''Film Legends Muzeum'' a vzhledem k tomu, že se právě tato výstava nachází v historickém lázeňském srdci Poděbrad, tak si prohlédneme tak trošku Poděbrady jako takové.
Beru s sebou zrcadlovku, takže se určitě můžete těšit na nějakou tu fotodokumentaci a nějakého vyzpovídání se z pocitů a zážitků.

Další věcí, kterou mám v plánu je návštěva Cinema City v pražských Letňanech, jelikož už dlouho si říkám jak půjdu do kina na pokračování filmu ''Podfukáři''. Zároveň to vezmu i s nějakou zastávkou na dobré jídlo, takže pokud máte typ na nějakou dobrou restauraci kdekoliv po Praze, tak šup s ní do komentáře pod článkem.

Samozřejmě svou cestu do Poděbrad a vlastně i takový to toulání v Praze spojené s návštěvou kina budu dokumentovat i na sociálních sítích jako je instagram a snapchat. Takže pokud mě ještě nesledujete, tak odkazy máte zde:

instagram - l.milfortova
snapchat - luciemifortova


Tímto bych to pro dnešek ukončila,
Mějte se krásně, skládejte básně a užívejte letního počasí.

Vaše Lucie.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe