vítejte v Poděbradech

11:01



* článek nabitý fotkami, emocemi, pocity a hlavně radostí *



Ti, kteří četli minulý článek vědí, že jsem měla na sobotu 9.7 naplánováno vyjet do Poděbrad. A opravdu jsem vyjela.
Díky dnešní moderní době vám pomocí toho článku ukáži fotky, popíšu pocity a tak celkově vás vtáhnu do navštívení Poděbrad.

Těšíte se? Ano? Tak jdeme na to..





Moje sobotní ráno začalo probuzením v 6 hodin ráno, sbalením foťáku a všemožných věcí ''potřebných'' k mému vycestování.
První moje cesta byla na nádraží kde mě čekalo nemilé překvapení - vlak, kterým jsem měla jet do Prahy měl 15 minut zpozdění. Při čekání se těch 15 minut prodloužilo na 30 minut, ale i tak jsem odjela (díkybohu). 

V Praze jsem přestupovala na vlak ve směru Kolín. Myslela jsem si, že se ve vlaku prospím a hádejte co.. Hned na druhé zastávce nastoupila maminka se čtyřmi malými dětičkami a já měla po spánku. No aspoň jsem si prohlédla okolní svět no..
☺☺☺

,,Příští stanice Poděbrady.'' - ani nevíte jak ráda jsem tohle oznámení slyšela. Učesala si vlasy (protože první dojem žejo?), uklidila doklady a šla čekat ke dveřím. Vlak konečně dojel do stanice a já (konečně) vystoupila.
Jakmile jsem prošla halou jejich nádraží, tak jsem se ocitla na kolonádě. Byla jsem tak překvapená, že jsem jen stála a kochala se pohledem i přesto, že moje první zastávka v Poděbradech bylo něco úplně jiného.


☺☺☺

Tou první zastávkou mám mysli ''Film Legends Muzeum'', které se nachází zhruba 10 minut pěší chůzí od Poděbradské kolonády. A přesně v něm se mi splnil jeden z mých dětských snů, ale o tom později.






V muzeu je k dispozici více než 530 exponátů různých velikostí. Vstupné je pro dospělé 180 Kč a pro studenty 150 Kč s tím, že se musí prokázat nějakým dokladem na kterém bude vidět, že opravdu studují.

Když jsem vešla tak jsem měla pocit jakoby jsem se ocitla uprostřed světa ve kterém hrdinové filmů jako je například E.T, Batman, X-men, Pán prstů a mnoho dalších.., chodí po ulici a jen tak na sebe koukají. Pro milovníky filmů a pohádek (jako jsem já) je toto muzeum opravdu rájem.




Teď se vrátím k tomu mému splněnému snu. 
Každý má sny a mým snem bylo vidět a obejmout Oláfa z Ledového království. A hádejte co.. Oláfa jsem viděla a dokonce jsou ho i obejmula..



A než se vrátím na kolonádu, která byla mou druhou zastávkou, tak vám sem dám další fotky..


















☺☺☺
Tradá, už jsme na kolonádě.

Při procházení kolonády na vás čeká několik restaurací, hotelů a fontán.
Já jsem velká milovnice fontán, takže jsem si neodpustila společnou fotku (kterou můžete vidět na začátku) a tak celkově i fotky samotné fontány.



Ještě jsem se prošla, ochutnala místní sušenku, rychle prohlídla některé fotky a vyrazila na vlak do Prahy a z Prahy následně domů.






☺☺☺

Cestu mi zpříjemňoval časopis od ČD a čerstvá šťáva od UGA (passion fruit, banán, mango, jablko, pomeranč)


A taky bych to nebyla já, kdybych si nedala selfíčko ve vlaku (haf haf).




A tady už jsme u konce.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Jinak všechny kontakty jak na ''Film Legends Muzeum'' a na mě máte o pár řádků níž.

Mějte se krásně a ahoooj u dalšího článku.

Vaše Lucie.

☺☺☺


kontakt na ''Film Legends Muzeum'' ↓

web : filmlegendsmuzeum.cz
adresa : Jiřího náměstí 36, 290 01 Poděbdrady
telefon : 777 603 603

email : filmlegendsmuseum@gmail.com


a kde najdete mě?

instagram : l.milfortova
snapchat : luciemilfortova





You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe