we plan summer | ☼maraton2016☼

15:00



NAČÍTÁM LÉTO ....




Už jste přemýšleli o tom, jak bude vypadat Vaše toto léto, které už je pomalu, ale jistě za dveřmi? Pokud jsi právě vykřikl(a) ''ano'', tak si můžeme plácnout viď? No a pokud jsi vykřikl(a) ''ne'', tak nevadí. Vsadím se, že po tomto článku si se mnou plácneš taky. :-D


• • •

Já jsem opravdu strašná milovnice léta. Nevím jestli je to tím, že jsem se právě v jednom letním měsíci narodila a nebo jestli mě na něm přitahuje něco jiné. :-D Zas na druhou stranu koho by se netěšil na horké dny, bazény, hromadu zmrzliny, osvěžující drinky a na večery s kamarády, které se občas tak trošku zvrtnou? No táák, chci vidět stovky nebo alespoň desítky zdvihnutých rukou. :-D

• • •

Už od nějakých 12 let si pravidelně před začátkem června sepisuji takový ''seznam plánů'', které chci během léta stihnout. V závěru to dopadá tak, že na začátku července už ten svůj ''seznam'' nemůžu nikde najít. :-D Zajímavé je to, že ho vždycky najdu až tak 2 dny před začátkem školy. :-D Každopádně teď už nějaké ty plány mám, ale spíš to jsou takové záchytné body a proto mám pro Vás jeden návrh:
               
            → Vypsala jsem o něco níž ty své záchytné body s tím, že by jste mi mohli pomoci. Jak? Každý z Vás je z jiného města, kraje. Každý z Vás má určitě nějaké typy kde například vaří dobré jídlo. A to je přesně ono. Vůbec se nemusíte řídit body, které uvidíte. Prostě mi napište například kam jezdíte rádi na dovolenou, kde mají dobrou zmrzlinu, kam rádi chodíte a mnoho dalšího.. Můžete přidat k tomu i nějaké odkazy na letní akce, restaurace a tak dále. Každý komentář si určitě přečtu a budu za něj ráda. :-) 
• • • 

Dobrý a teď už k těm záchytným bodům..


Plány na léto aneb V tomto létě chci...
• poznat jiné město než jen Prahu, kterou znám až moc dobře
• navštívit nějaké akce
• sníst několik zmrzlin
• navštívit nějakou dobrou kavárnu
• zajít si na jídlo do nějaké dobré restaurace
• odjet na dovolenou
• válet se někde u vody



• • •

Tímto bych dnešní článek zakončila.
Doufám, že se jsem Vás naladila na léto. :-D Jsem zvědavá na Vaše komentáře. Nezapomeňte mě sledovat na sociálních sítích :-D
U příštího článku ze série ☼maraton2016☼ . Ahoj! :-)


Vaše Lucie.




































You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělé plány, Doporučuji, třeba Brno nebo hradec Králové, můžeš to zkombinovat i s nějakými fesťáky. :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe