hello, i'm back | news (maraton2016 )

11:24



Hola hola,  jsem zpět


Po dlouhý době se opět hlásím, tentokrát s novým vzhledem a i tak trošku s mým novým ''já''.

Na začátek se omlouvám za mnou neaktivitu. Měla jsem práce nad hlavu, protože prostě 1.ročník na střední škole no. Každopádně teď už se budu snažit neodejít na tak dlouhou dobu.

I přesto, že jsem na tento blog vůbec nic nenapsala, tak jsem téměř pořád něco přidávala na svůj instagram, twitter a dokonce i snapchat. (odkazy najdete pro své pravé straně, tak kuk sem → → →)

• • •

Konečně květen - období různých festivalů, koncertů a taky maturit no. Tímto zdravím všechny co jsou letos v maturitním ročníku.

• • •

Toho, co bych Vám chtěla říci je poměrně hodně.

Přesně z toho důvodu mě napadl takový menší maraton → .  Jak dlouho to bude? a další otázky..

Kdy?
Začínáme v úterý 10.května a končíme v pátek 10.června . V tomto rozmezí budou vycházet články, které budou označeny ''☼maraton2016☼''.

Jaké články?  Zažijete menší všehochuť. Jeden den budete číst článek zaměřený na módu a druhý například budete se mnou společně vzpomínat. Takže nelze dopředu určit co zrovna.

Jak se dozvím, kdy článek vyjde? Z toho důvodu je opět po vaší pravé straně hned pod '' | FIND ME | '' umístěna položka ''
look forward'' . Postupem času Vám tam napíši kdy na jaké téma vyjde článek. Pokud by se někomu nechtělo pořád aktualizovat blog, jestli tam náhodou něco nepřibylo, tak mě začnete sledovat na snapchatu (luciemilfortova). 24 hodin před tím než článek vyjde to nahodím do své ''my story''.



• • •
Toto by bylo pro dnešek vše. Budu se na Vás těšit příště a tentokrát už maratonu 2016.
Mějte se krásně a nezapomeňte sledovat blog/snapchat popřípadě instagram. :-)


Vaše Lucie.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe