happy new year | 2o16

0:00


Šampaňské bouchlo, ohňostroj se rozzářil.

Všem, kteří čtete tento článek přeji velmi úspěšný, láskyplný, bohatý rok 2o16. Ať se Vám splní vše, co si přeje.

Za sebe mohu s klidným svědomím říci, že rok 2o15 byl pro mě velice úspěšným rokem. Je sice pravda, že se stalo několik momentů, které se stali zásadní věcí pro můj život, ale i tak.

Děkuji Všem, kteří stáli po mém boku celý rok a byli mou oporou v dobrém i zlém. Zároveň bych chtěla poděkovat i těm, kteří mě neustále pomlouvají, protože právě oni jsou mi inspirací k tomu, že NIKDY nechci být jako oni.

Teď už to tady v roce 2o15 ukončím a budu doufat, že při mě a mém blogu zůstanete i v roce 2o16.

Mějte se krásně, skládejte básně.
                                                   Vaše Lucie.

*pro ty, které čtou i můj druhý blog - vydala jsem článek, který mapuje můj život v roce 2o15 a je trošku více obsáhlejší než ostatní články na vydané právě na něm. ( článek nalezne kliknutím sem )

/ / / /





Champagne blew, fireworks lit up.

All who are reading this article I wish you a very successful, loving, wealthy year 2o16. Whether you fulfill whatever wishes.

For myself, I can honestly say that 2o15 year was a very successful year. It is true that happened a few moments that have become an essential thing for my life, but even so.

I thank everyone who stood by my side the whole year and they support me through thick and thin. I would also like to thank those who slander me constantly, because they are my inspiration to the fact that nobody wants to be like them.

Now he's here in 2o15 quit and I hope that when me and my blog and stay in 2o16.

Have a nice day, lay poems and stuff.
                                                           Your Lucie.


* for those who read my other blog too - I released an article that maps out my life in 2o15 and is a bit more comprehensive than other articles on issued on it. (Article, please click here)



You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe