SCHOOL & TIME

17:18

Ahoj všichni,
  před týdem jsem přišla na to, že začínám mít školy plné zuby. Nejde o učení, jde o lidi ze třídy se kterýma ať nerada musím tvořit kolektiv. Začínám se těšit na střední školu, na nové lidi a prostě celkem tak na nový začátek. Ti, co jsou na středních školách teď jistě vědí, že každá škola (aspoň myslím, že každá) má dny otevřených dveří. Škola na kterou chci jít to nemá jinak. Ve středu 12.listopadu 2014 se právě na dny otevřených dveří jedu podívat. Jsem docela zvědavá na to, jak ta škola vypadá uvnitř a s jakými profesory se potkám. Určitě vám něco o tom napíšu. :)



Bla bla bla, rychle zpátky k tématu dnešního článku. Dlouho jsem se rozmýšlela o tom, jaké téma vlastně dát. V hlavě mi přeběhlo celkem dost nápadů, ale já se ke konci zamilovala do SCHOOL & TIME.

Tenhle článek bude poněkud zvláštní. Nebude o módě nebo o mém životě. Bude o mých myšlenkách k tématu SCHOOL & TIME.

Hmm, měla bych už začít.

SCHOOL - /škola/ pro mě je to něco jako poloviční zlo. Denně se potkávám s lidmi, kteří se mi nějakým způsobem nelíbí. Nejsem zrovna ten typ člověka, co neřekne svůj názor a nebo prostě ostatním lže. Jsem ten typ člověka co je upřímný, který má vlastní názor na cokoliv a každému řekne pravdu ať už bolestivou nebo příjemnou. A tohle půlce třídy leze na nervy. Kolikrát mám nehorázný vztek a nebo jsem nehorázně smutná z toho jak mě většinou holky ze třídy pomlouvaj a dále.. Kolikrát se dostanu do situací, kdy chci říct STOP i přesto že to nejde.

TIME - /čas/ pro mě naprosto hrozná věc. Mám teď takový období, že nic nestíhám, že toho mám moc. Většinu času věnuji škole, YouTube a kamarádům. Stejně se prostě stresuju nad tím, že to nestihnu. Bojím se rychlého utíkání času.


Tak tohle by byl konec dnešního článku. Můžu vám na 1000% slíbit, že se uvidíme v jednom mém videu na YouTube. O videu vám dám samořejmě vědět na facebook fanpagehttps://www.facebook.com/luciemilfortovabloggerandyoutube  nebo sem v podobě článku.

Pokud jsi se dostal/a až sem, tak ti moc děkuju. :)

Mějte se všichni krásně a sládejte básně.
                                                                        Vaše Lucie.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj, jakoby si mi mluvila z duse. Jen s tim rozdilem, ze ja jsem na vs. Strasne se tesim, az ty lidi opustim:-) nemam k nim zadny vztah, nemame nic spolecneho, jen teda ten obor. Je to vycerpavajici nebyt s nimi rad, ze?

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe