HELLO DECEMBER

12:40




Ahoj všichni,
 vítám vás v posledním měsíci roku 2014. U mě je prosinec nejméně oblíbený měsíc, protože už od prvního dne co začne prosinec jsou nákupní centra v plném proudu. Jediné co musím pochválit, je letošní výzdoba Palladia. ( ano, jsem divná ale tak co no:d )

Tento článek bude spíše informační, protože jsem od pátku nemocná a tak opravdu nemám pomyšlení na nějaké velké sepisování postů.
Takže jdeme na to. :)


NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT?
• Článek na téma '' My everyday make-up routine.''.
• Nový vzhled blogu
• Články v CZ a v EN verzi
• Článek o letošním Turné LP v Letňanech, které proběhne 20.listopadu
• Článek o tom, co jsem našla pod stromečkem
a mnoho dalšího....


KDE NA MĚ MŮŽEŠ NARAZIT?
V průběhu celých vánočních prázdnin mám v plánu navštívít Prahu.
Informace o tom, kam a kdy se chystám nalezneš na mé officiální facebook stránce :
www.facebook.com/luciemilfortovabloggerandyoutube

KDE VŠUDE MI MŮŽEŠ DÁT ''FOLLOW''?
Facebook, instagram a další. Pokud zrovna není nic nového na blogu, tak je něco
nového určitě na sociálních sítích. Zde jsem ti vypsala odkazy na to, kde mě
najdeš.

facebook.com - www.facebook.com/lulumilfortova
instagram.com - www.instagram.com/luciemilfortova.cz
twitter.com - www.twitter.com/LucieMilfortov

                                                  
Pro jistotu jsem dávám i svůj email :)

@ -    luciemilfortova@outlook.cz

Už teď se můžeš těšit na post s outfitem. :)

Mějte se krásně. :)
                             Lucie.





                          



                                                     

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe