YOUTUBE & PHOTOS

13:29


Ahoj všichni,
 hned na začátků se chci omluvit za mojí absenci. Škola mi užírá maximum času a tak mi na nic než na učení nezbývá nějak extra moc času.


Doufám, že se to teď zlepší a já se budu moci plně věnovat blogu. :)

- Konec okecávání a jdeme na hlavní téma toho článku a to na téma s názvem YOUTUBE & PHOTOS.


Proč zrovna YOUTUBE? Je to kvůli tomu, že jsem si založila nový YTchannel na který budu pravidelně dávat videa. Jedno video už tam a je a vlastně k tomu se váže druhá část tématu a to PHOTOS. PHOTOS je tam z toho důvodu, že první video je vlastně o fotkách. Vůbec tam nemluvím nebo něco podobného. Video je celé z fotek, které jsem fotila tento víkend.

Napadlo mě, že bych kromě odkazu na to video sem přihodila i tři fotky. (odkaz i fotky jsou dole↓)


Tímto bych se s vámi chtěla rozloučit. Další článek můžete očekávat během tohoto a příštího týdne. 
                    Mějte se krásně a skládejte básně.
                   Vaše L.
                                                                             







You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe