GET TO KNOW ME PERSONALLY | request to readers/fans

14:30



Ahoj všichni.
 V minulém článku jsem Vám psala, že na toto léto mám hodně plánů. Většina plánů se týká mě a rodina. Vzhledem k tomu, že letos v říjnu to budou přesně 3 roky co píši tento blog, tak mě napadla jedna věc.
Co byste  řekli na setkání se mnou  již toto léto?

 Myšlenka na nějaké to osobní setkání u mě převládá už celkem delší dobu. Chtěla jsem setkání uspořádat už asi 100-krát, ale většinou na to nebyl čas.

Letos v létě bych ráda takové setkání uskutečnit. :-)

Kdy? Vzhledem k tomu, že tohle je jen takový návrh pro Vás, tak zatím nevím. Záleží na tom, zda budete chtít i Vy uskutečnit takové setkání.

Kde? Určitě v Praze. Praha je podle mého názoru nejlépe dostupná a celkově i známá.

Proč? Hrozně toužím po tom Vás poznat. Jsem ráda, že někteří z Vás navštěvují můj blog pravidelně. A tak bych s Vámi chtěla popovídat osobně a né jenom ve virtuálním světě. :-)


Závěrem bych Vás chtěla poprosit o Vaše vyjádření v komentářích. Byla bych moc ráda, kdyby jste mi napsali Váš názor a popřípadě i odpověď na otázky  '' Chceš aby se takové setkání uskutečnilo? a ''Přišel(a) by jsi?'' .

Budu se těšit na Vaše komentáře.  :-) ♥

Vaše Lucie.

--

Hello everyone.
  In the previous article I wrote that this summer I have a lot of plans. Most plans concerns me and the family. Given that this October it will be exactly three years as I write this blog, so I thought of one thing.

What would you say to a meeting with me this summer?

The idea to have a personal meeting with me it dominates the total extended period of time. I wanted to organize a meeting for about 100 times, but mostly there was not time.

This summer, I would like such meetings to take place. :-)

When? Given that this is just a proposal for you, so do not know yet. It depends on whether you want and you carry such a meeting.

Where? Certainly in Prague. Prague is in my opinion the best available and generally well-known.

Why? Mega desire that you know. I am glad that some of you visit my blog regularly. And so I would like to talk with you personally, and not just in the virtual world. :-)


Finally, I would like to ask for your opinion in the comments. I would be very glad if you wrote to me your opinion and possibly answer questions '' Would that such a meeting took place? and 'Came would you?' '.

I look forward to your comments. :-) ♥
 
Your Lucie.



You Might Also Like

1 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe