ROOM BLONDE GIRL | news

15:46



Ahoj všichni,
 konečně začalo léto/prázdniny. Já úspěšně dokončila základní školu a od září se vrhám do nového dobrodružství.

Na toto léto mám celkem hodně plánů. Opět navštívím Máchovo jezero a tak.. Ovšem dnes tento článek není a nebude o mých plánech na léto.

Dnes bych Vám chtěla představit můj nový projekt na kterém jsem začala dělat 13.června 2015.
Jedná se o blog jehož název vidíte momentálně jako název dnešního článku. 


Proč jsem se rozhodla založit si další blog? Další blog jsem si rozhodla založit, protože v mé hlavě se odehrává nehorázná bouře pocitů, poznatků a tak.. Vzhledem k tomu, že tento blog chci mít zaměřený výhradně na módu a lifestyle, tak jsem se rozhodla pro tuto volbu.

O čem bude/je můj druhý blog?
Můj druhý blog je o mém druhém ''já''. Je to místnost ve které s Vámi budu sdílet své pocity, myšlenky, názory a mnoho dalších věcí, které bych nenapsala jsem.

Budu rušit tento blog a nechám si jenom ten druhý? Žádné rušení. Tento blog pojede neustále a také se neustále bude rozvíjet.


Myslím si, že toto byly 3 hlavní otázky ke kterým jsem z důvodu svých čtenářů/Váš potřebovala něco říci. Ovšem pokud máte další otázky ať už co se týče blogů a nebo mě, tak se je nebojte napsat do komentářů a nebo na email ( luciemilfortova@outlook.cz ). Budu se snažit odpovědět co nejrychleji a nejpodrobněji. :-)

Na závěr bych Vám chtěla připomenout můj instagram na kterém mě najdete pod luciemilfortova.cz a svou facebookovou stránku ( facebook.com/luciemilfortovabloggerandyoutube ) . Jak na instagram tak na facebook budu přidávát různé fotky z cest, akcí a tak.. :-)

Doufám, že se Vám bude líbit moje druhé ''já'' v podobě blogu 'ROOM BLONDE GIRL' . :-)

Užívejte si prázdniny.
Vaše Lucie.
--
Hello everyone,
  finally begun summer / vacation. I successfully completed elementary school and from September plunges into a new adventure.

This summer I have quite a lot of plans. Re-visit Lake Macha and so .. But today, this article does not and will not be about my plans for the summer.Today I would like to introduce my new project on which I started doing 13. June 2015.
This is a blog whose name you see at the moment as the title of today's article.


Why I decided to start her next blog? Another blog I have decided to establish, because in my head goes blatant storm of feelings, knowledge and way .. Since this blog want to be devoted exclusively to fashion and lifestyle, so I opted for this choice. 
What will be / is my second blog? My second blog is about my second '' me ''. It is a room in which I will share with you their feelings, thoughts, opinions, and many other things that I would not write.

I will cancel this blog and you just let the other guy? No interference. This blog will go constantly and continually develop.

I think these were the three main issues to which I have because of my readers / Your need to say something. However, if you have additional questions, whether in terms of blogging or me, so do not be afraid to write it in the comments or by email (luciemilfortova@outlook.cz). I will try to respond as quickly and fully as possible. :-)

In conclusion, I wish to remind my Instagram on which you'll find me under luciemilfortova.cz and its Facebook page (facebook.com/luciemilfortovabloggerandyoutube). How to Instagram and Facebook will add photos from various trips, events and so .. :-)

I hope you will like my second 'I' in the form of a blog 'ROOM BLONDE GIRL'. :-)

Enjoy your vacation.
Your Lucie.

LINK TO BLOG : www.roomblondegirl.blogspot.cz

  





You Might Also Like

5 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe