VLASTNÍ #HANSTAG NA INSTAGRAMU? / OWN #HANSTAG NA INSTAGRAM?

15:29



CZ : Ahoj všichni,
 určitě většina a nebo všichni z Vás znají hanstagy z instagramu. Jsou to slova psána většinou malým písmem ze značkou ''#''. Ovšem tohle není hlavní téma článků.

EN : Hello everyone,
 certainly most or all of you know hanstag of instagram. They are the words written mostly in small print that the brand ''#''. But this not the main subject of the article.

CZ : Za hlavní téma článku by se dal označit můj profil na instagramu a nová věc na něm. Nejde o žádnou novink z nejnovější aktualizace. Jde o to, že jsem se rozhodla pro své vlastní označování fotek právě pomocí hanstagu.

EN : The main subject of the article could be called my profile on Instagram a new thing for him. This is no news of the latest updates. The thing that I opted for their own phototagging just using hanstag.


CZ : Proč jsem tak rozhodla? Ten kdo mě nemá ve sledování tak i přesto můžeme moje přidané fotky vidět.

EN : What am I so? Whoever has me watching so you can still see my photos added.

CZ : Jak? Je to jednoduché. Stačí i do vyhledávače hanstagů napsat #luciemilfortova_official.

EN : How? It's simple. Just as in the search engine hanstag write #luciemilfortova_official.




CZ : Tento článek byl tak trošku víc informační, ale tak snad to nevadí. (úsměv)

EN :  This article was a bit more information, but so perhaps it does not matter. (smile)

CZ :  Jinak pokud nemáš ''LIKE'' na mé facebookové stránce, tak ho rychle přidej. Nejde mi o počet likes, ale o to, aby jste byli vždy informováni o novinkách ohledě blogu a celkově i o mě. Budu tam přidávat co nejvíce příspěvku ze ''zákulisí'' blogu a sebe. :-) → odkaz zde

EN : Otherwise, if you do not ''LIKE'' my Facebook page and add it quickly. It's not about the number of likes, but that you were always informed about news and generally regard the blog and me. I'll be there to add as much contribution grom ''behind the scenes'' blog and myself. :-) → link here

CZ : btw.. V nejbližší době očekávejte pořádnou nálož článků.
xoxo L. ♥


EN : btw.. In the near future, expect a serious amount of articles.
xoxo L. ♥






You Might Also Like

1 komentářů

  1. Napsala jsem komentář a zmizel, nevím jestli to máš nastavené na schvalování, tak píšu ještě druhý pro jistotu :D

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Kontaktní formulář

Flickr Images

Subscribe